Markiz Patent müşterilerine sunacağı butik hizmeti belirlediği ilkeler ile sunması için
Markiz Patent müşterilerine marka, patent ve tasarım tescil hizmetlerini sunarken;
  • Müşterilerini dinler ve onların gerçek ihtiyaçlarını tespit eder. Onlara doğru bilgiyi önerir. Onları gereksiz masraf ve zaman kayıplarından uzak tutar.
  • Müşterinin hakkını korumayı para ve zaman kaybına uğrasa da ön planda tutar.
  • Müşteriye, başta maliyetler olmak üzere, tescil riskleri ve olasılıklar konusunda şeffaf bilgi sunar.
  • Müşterileri ile olan iletişimini canlı tutar. Bunun için başvurudan önce, başvuru sürecinde ve tescil sonrasında periyodik olarak rapor sunar ve toplantılar düzenleyerek gelişmeler hakkında brifing verir.
  • Müşterilerine vaad ettiği butik hizmeti sunmaları için personelini eğitir, geliştirir ve onların mutlu olması için çalışır.